Hvorfor tegne en serviceavtale?

Hva er en serviceavtale og hvorfor trenger jeg en?


En serviceavtale på dine porter og lastesystemer er en avtale oss i mellom om et jevnlig tilsyn av dine produkter. Dette sikrer og forlenger produktets levetid, og gir deg som bruker en lavest mulig levetidskostnad på din investering. Samtidig gir en slik avtale Dere som kunde rabatt på timer og deler når behov for reparasjoner oppstår. Arbeidstilsynet anbefaler forøvrig at en årlig sakkyndig kontroll utøves av en uhildet instans.

Porter og lasteramper består av bevegelige deler som dag ut og dag inn utsettes for slitasje, ofte gjennom tidvis røff bruk. Deler som slites vil før eller senere være nødvendig å skifte ut. Med en serviceavtale hos oss kan du være problemene i forkant. Å kunne bytte ut slitte og defekte deler før feil som resulterer i driftsstans oppstår er smart og lønnsomt. Ved tilsyn går vi gjennom definerte sjekklister for å sikre at produktene er i overenstemmelse med gjeldende regelverk, og at de er trygge å bruke for dine ansatte. Samtidig kontrollerer vi at produktene ikke har feil eller mangler som kan påvirke den daglige driften. I tillegg justeres og smøres produktene slik at de er i best mulig stand til en hver tid. De samme sjekklistene kan dere bruke tilbake i bedriftens eget HMS system for intern dokumentasjon.

En partner til alt  - enklere for alle

 Våre teknikere har gjennomgått mange kurs og har mange års erfaring fra bransjen. Vi utfører derfor selvfølgelig også sakkyndig kontroll på andre merker og modeller av porter, lastesystemer og andre produkter som eksempelvis dørautomatikk, brannporter, rullegitter samt andre lignende produkter.

Rabatterte priser og lynrak utvikling

Tegner du en serviceavtale får du også rabatt på dele- og timepriser. Selv om vi forsøker å hjelpe alle våre kunder i løpet av kort tid, er det slik at våre avtalekunder vil ha prioritet. I de tilfeller hvor det er kritisk kan vi også tegne egne avtaler som definerer og garanterer utrykningstid.

Utvidet garantitid

For de leveranser vi gjør og hvor det inngås serviceavtale med oss innen 6 måneder etter ferdigstilling utvider vi garantitiden fra 1 til 3 år.

Hvorfor signere en servicekontrakt med oss?


Vi er markedsleder i nord og har dedikerte ansatte i hele fylket kombinert fra markedslederen i Europa.

Vi har lokalt delelager i Bodø og Stokmarknes, noe so gir rask tilgang på reservedeler med tilhørende rask utbedring av de fleste feil og mangler.

Problemer med porter lastesystemer oppstår før eller senere. Da er det godt å vite at vi har 24 timers vakttelefon 365 dager i året.

Tegner dere en serviceavtale med oss så kan vi hjelpe med alt fra porter til lastesystemer og dørautomatikk. En partner på alt - raskt og enkelt for dere!

Dere har kanskje ikke bare produkter fra oss Hörmann? Det spiller ingen rolle, våre dyktige montører har lang og solid erfaring på alt av merker og modeller. og de vil gjerne dele av sin kunnskap for å hjelpe nettopp dere!

MÅ FINN ET BRA ALETRNATIV HER

Se våre montører i aksjon!

Kontakt oss i dag!

Salg garasjeporter og ytterdører

Åpent fra 08.00 - 16.00

454 71 283

Salg industriporter

 Åpent fra 08.00 - 16.00

916 51 116

Vakttelefon

Åpent 24/7

916 51 114

Produkter fra andre leverandører?


Har du porter, lastesystemer eller dørautomatikk som ikke er levert av oss? Ingen problem, vi hjelper deg gjerne uansett. Enten du har behov for en enkel
​reparasjon eller ønsker å tegne en serviceavtale med oss, så er vi her for Dere. Vårt delelager i Bodø er fylt opp av deler også til andre produkter enn våre egne. Våre ansatte har også lang og bred erfaring med feilsøking, reparasjon og service av andre merker og modeller. Hvorfor ikke samle alle produktene dine i en avtale med oss?


Les mer om hvorfor du bør tegne en serviceavtale med oss i brosjyren nedenfor!

Les mer
Share by: